عشق مامان.آقا آرتاعشق مامان.آقا آرتا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

پسر پاییزی من

سکسکه و تکونهای آرتای من

1392/6/21 2:13
نویسنده : پریسا ملکی
112 بازدید
اشتراک گذاری

آرتا جون مامان شما خیلی قشنگ تکون میخوری.هزار الله اکبر بهت مامان جان

شما خیلی شیطون و هوشیار هستی .و اینکه کامل گلیمتو از آب میکشی بیرون چشمک

مثلا وقتی من تو خوب یکم بد میخوابم شما انقدر لگد میزنی تا مامان بیدار شه و جاشو عوض کنه.

تا به شکمم دست میزنم شما سریع بلند میشی و تکون میخوری

با بابا محسن خیلی خوب رابطه بر قرار میکنی.تا باهات صحبت میکنه و میگه آقا آرتا برای بابا تکون بخور فوری تکون میخوری.باابایی هم کلی ذوووووووووووقققق میکنه

منم که دیگه هیچی.غش و ضعف و همه چی با همنیشخند

و همش هم در حال سکسکه هستی.اونم سکسکه های طولانی.دلم میخواد کلی بچلونمت وقتی سکسکه میکنی.شکم من خیلی بامزه میپره بالا.وای مامانی فدات شه

پسرم شما هنوز نچرخیدی و حالت نشسته داری.کلی به کمر و معدم فشار میاری و من دردم میگیره.ولی تمام دردهارو با تمام وجود دوست دارم

راستی مامانی شما گاهی منو صبحها که چه عرض کنم ظهرها با سکسکه از خواب بیدار میکنی.منم بیدار میشم و کلی قربون صدقت میرمماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نیکروز
26 شهریور 92 3:53