عشق مامان.آقا آرتاعشق مامان.آقا آرتا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

پسر پاییزی من

چکاپهای نفس من

1392/6/21 2:04
نویسنده : پریسا ملکی
104 بازدید
اشتراک گذاری

سلام همه کس زندگی مامان

خوبی پسرم.میدونم که خوبی.چون خدارو شکر همش در حال آتیش سوزوندنیقلب

عزیزم چند وقت پیش یعنی 33 هفته و 3 روزت بود که بابا بابایی رفتیم سونو

خیلییییییییییی معطل شدیم من خسته شده بودم و بابایی هم هی میرفت که چرت بزنه و من فوری میزدم بهشچشمک

خلاصه بعد از حدود 3 ساعت رفتم داخل و دیدمت.وای خداااااااااااااا شکرت

به نظرم خیلی ناز بودی

بابا هم میگفت نازی .من همش به دکتر میگفتم خانم دکتر این پسر من واقعا خوشگله یا به نظر من که مامانشم خوشگله.دکتر هم میخندید

در نهایت هم گفت بیشتر شبیه من هستی ولی احتمالا فرم چشمات شبیه بابایی میشه

فدای پسر خوشگل خودمممممممم

آهان یادم افتاد بگم بهت که دکتر گفت وزنت حدود 1700 هست.گفت روی نموداره.ولی من غصه خوردم که شما نکنه تپل نباشی

فرداشم رفتم دکتر خودم.همه چی خوب بود.خانم دکتر شکم منو معاینه کرد و گفت وزن نی نی متوسطه

بازم من کلی غصه خوردمناراحت

خانم دکتر گفت ما ترجیح میدیم وزن نی نی متوسط باشه چون بعد از تولد زودتر جون میگیرن و تپل میشن.منم دلمو به همین خوش میکنم

 

 

دیروزم رفتم دکتر یعنی چهارشنبه اولین روز 34 هفتگی .دکتر که دوباره شکم منو معاینه کرد گفت شما حدود 2200 یا 2300 هستی

و احتمالا زمان زایمان 3 کیلو یا 3200 میشی

ولی همه چی خوب بود

البته دکتر از وزنت راضیه.میگه وزنش خوبه.روی نموداره.ولی من خودم غصه میخورم که پرا پسرم تپلی نیست

 

 

عاشقتم همه کس مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)